Cristi Marinescu


Promotii kung fu pizza :)
February 16, 2009, 11:59 am
Filed under: Funny, Uncategorized

Am primit un pliant de la o pizzerie noua. Ma uit pe meniu, haios, nu foarte scump, dau sa pun mana pe telefon sa comand si vad lista de promotii. La 3 pizza = un ketchup. De ce 1 la 3 pizza? si nu 3? Mai jos, la 4 pizza = 4 intrari gratuite la sala ??!?!??!?? “CE SALA? Eu vreau pizza, vreti sa dau jos caloriile dupa? De unde pana unde sala? ” Ma uit din nou pe prima pagina a pliantului si vad un baiat karatist, normal…de acolo si numele pizzeriei. Ba nene, astia sunt o haita de karateka si si-au facut o pizzerie ca sa aduca clienti la sala? Eu nu mai inteleg, dar nici pizza nu o sa comand de la ei, numai in ideea ca o fac langa sau in aerul inabusit al unei sali de karate.

Atasez si niste poze pentru edificare. Poate voi aveti curaj…


7 Comments so far
Leave a comment

Era prea mult de scris asa ca am comentat aici..
http://radua.wordpress.com/
:-)). buna asta cu pizza

Comment by raduaugustin

Cum era prea mult de scris.. uita-te la mine sa evzi comentul tau…

Comment by raduaugustin

Ce reclama ascunsa le-am facut…Ups

Comment by raduaugustin

cred ca este pizza fara calorii…:)

Comment by buje

da..si e pe centuri:) nu poti sa-ti comanzai orice..asa, oricum.

Comment by Cristi Marinescu

Imi pare rau dar ti=ai mai luat o leapsa de la mine. Asta zic eu ca o sa iti placa, sa pui primul rzultat te rog…

Comment by raduaugustin

buey niciodata sa nu faceti greseala sa luatzi! am luat eu! am fost frate si sora cu wc-u! la medic nivelul de toxina a fost de 95% toxiomofina bronhica plus salmonella! deja am auzit ca au inchis firma din controale in controale. personalul de acolo din stil chinez faceau cu sobolani tot! dupa hai la sala gratis ca tot romanu numa cand aude de gratis sare la cacasval! cica sa invetzi ceva…da te bate ala de te rupe! omu e o soba de la judo! mi-am socs certificat medical! ai draq sa fie ei cu echipa lor fac focus in grup…bagabontzii draq!

Comment by cekie cian




Leave a comment